Conversies stimuleren door middel van je teksten… hoe doe je dat? Hoe verleid je je lezers om actie te ondernemen?
Blog Classic
De voordelen van een content partner
Wat zijn de vele voordelen van een content partner en waarom is het een slimme investering voor je bedrijf?
3 onmisbare elementen van een goede bol.com listing
Een sterke bol.com listing kan het verschil maken tussen een kijker en een koper. Lees er in deze blog meer over!
Wat is verliestaal?
Verliestaal is niet alleen waardevol voor het aantrekken van nieuwe klanten, maar kan ook een effectief middel zijn voor klantretentie.
Hoe schrijf je prikkelende tussenkopjes?
Tussenkopjes zijn als signaalborden langs een snelweg en zijn cruciaal voor zowel de leesbaarheid als de SEO van je content. Maar hoe schrijf je ze?
7 praktische tips voor het optimaliseren van je webshop
Als webshop eigenaar ben je altijd op zoek naar manieren om meer klanten naar je online winkel te trekken.
Hoe je je content kunt optimaliseren voor long-tail zoekwoorden
Verover de Google zoekresultaten met long-tail zoekwoorden: ontdek de kracht van zinnen in plaats van losse woorden.
Hoe je je zoekwoordonderzoek kunt gebruiken om te bepalen waar je content over moet gaan
De kracht van zoekwoordonderzoek en het schrijven van content!
Hoe je je teksten kunt redigeren en verbeteren voor een beter resultaat
Het redigeren en verbeteren van teksten zorgt ervoor dat je boodschap helder en duidelijk overkomt bij je lezers.