Waarom zou je een SEO tekstschrijver inhuren?
Het schrijven van de juiste SEO teksten kan ingewikkeld zijn. Maar geen paniek, er zijn experts die precies weten hoe ze dit moeten aanpakken.
Waarom headers belangrijk zijn
Headers breken de tekst op in behapbare stukken, creëren focuspunten en maken het mogelijk om alle informatie in een oogopslag te vangen.
SEO op de homepage, waar moet je op letten?
De homepage van je website is het digitale visitekaartje voor websitebezoekers. Maar hoe pas je SEO toe op je homepage?
Advertentie teksten schrijven: hoe doe je dat?
Advertentieteksten zijn cruciaal voor succesvolle marketingcampagnes. Ze moeten overtuigend zijn en tegelijkertijd de aandacht van de lezer trekken.
SEO voor beginners
Als je nieuw bent in de wereld van online marketing, kan SEO overweldigend klinken. Maar maak je geen zorgen; we hebben deze blog speciaal geschreven voor beginners in de wereld van SEO!
How to: korte pakkende teksten schrijven
Het vermogen om korte teksten te schrijven die de aandacht grijpen en een boodschap overbrengen, is een kunst die elke copywriter zou moeten beheersen.
Waarom heb je een contentstrategie nodig?
In de snelle wereld van vandaag is een goede contentstrategie goud waard. In deze blog vertellen we je waarom een contentstrategie zo belangrijk is.
Copywriting in een visuele wereld
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Maar woorden geven een beeld nog meer kracht. Dat is precies waar copywriting in de visuele wereld samen komen.
Creatief schrijven
Ben je op zoek naar een manier om jouw teksten écht te laten opvallen in een zee van woorden? Dan is creatief schrijven de sleutel.
Copywriting voor de reisindustrie
Copywriting is de stille kracht achter de reisindustrie, die bestemmingen tot leven brengt en reislust aanwakkert.
Copywriting voor sociale media
Bij sociale media heb je beperkte ruimte om je boodschap over te brengen, maar je wilt wel impact maken en opvallen.
Wat is een landingspagina?
Je hebt er vast wel eens van gehoord: de landingspagina. Maar wat is een landingspagina nou precies? Deze pagina heeft eigenlijk maar één hoofddoel: bezoekers aansporen tot actie.
Wat is een ghostwriter?
Wat is een ghostwriter en wat doet een ghostwriter precies? In de wereld van contentcreatie spelen ze een belangrijke rol.
De kunst van het verleiden: technieken die conversies stimuleren
Conversies stimuleren door middel van je teksten… hoe doe je dat? Hoe verleid je je lezers om actie te ondernemen?
De voordelen van een content partner
Wat zijn de vele voordelen van een content partner en waarom is het een slimme investering voor je bedrijf?
3 onmisbare elementen van een goede bol.com listing
Een sterke bol.com listing kan het verschil maken tussen een kijker en een koper. Lees er in deze blog meer over!
Wat is verliestaal?
Verliestaal is niet alleen waardevol voor het aantrekken van nieuwe klanten, maar kan ook een effectief middel zijn voor klantretentie.
Hoe schrijf je prikkelende tussenkopjes?
Tussenkopjes zijn als signaalborden langs een snelweg en zijn cruciaal voor zowel de leesbaarheid als de SEO van je content. Maar hoe schrijf je ze?
7 praktische tips voor het optimaliseren van je webshop
Als webshop eigenaar ben je altijd op zoek naar manieren om meer klanten naar je online winkel te trekken.
Hoe je je content kunt optimaliseren voor long-tail zoekwoorden
Verover de Google zoekresultaten met long-tail zoekwoorden: ontdek de kracht van zinnen in plaats van losse woorden.
Hoe je je zoekwoordonderzoek kunt gebruiken om te bepalen waar je content over moet gaan
De kracht van zoekwoordonderzoek en het schrijven van content!
Hoe je je teksten kunt redigeren en verbeteren voor een beter resultaat
Het redigeren en verbeteren van teksten zorgt ervoor dat je boodschap helder en duidelijk overkomt bij je lezers.
Het belang van structuur en lay-out in teksten
Structuur in teksten is van essentieel belang om jouw lezers tot de laatste letter geboeid te houden.
Wat is het verschil tussen een productomschrijving en een blog
Van doel tot focus en lengte tot structuur. Wat is precies het verschil tussen het schrijven van een productomschrijving en een blog?
The Unbearable Lightness of Writer’s Block
Five minutes. A piece of paper. A pen. No context, no tone and absolutely no rules.
Hoe je je eigen schrijfproces kunt verbeteren en efficiënter kunt werken
Zit je uren achter de computer te staren naar een leeg document? Ontdek hoe je jouw schrijfproces kunt verbeteren en efficiënter kunt werken.
Tips voor het schrijven van sales copy
Het schrijven van sales copy is een hele kunst, maar met deze tips kun je de aandacht van je doelgroep trekken en ze aanzetten tot actie!
Waarom A/B-testen bij marketing campagnes essentieel is
Altijd al willen weten wat het belang van A/B-testen is? En wat is de link met copywriting? We vroegen het aan online marketing expert Pepijn.
Copywriting challenges
Wil jij ook jouw copywriting naar een hoger niveau tillen en de lezers elke keer weer omver blazen met ijzersterke content? Doe deze copywriting challenges!
Werken als digital nomad: Een kijkje in de keuken bij Rosanne
Altijd al willen weten hoe het is om als digital nomad te werken? Rosanne deelt een dag uit haar leven!
Copywriting en taalgrappen: Laat jouw lezers lachen
Hoe gebruik je taalgrappen in jouw teksten? We vertellen je er meer over in deze blog.
Hoe teksten kunnen helpen bij het neerzetten van je merkidentiteit
Teksten zijn een essentieel onderdeel in het neerzetten van jouw merkidentiteit. Lees er in deze blog meer over!
5 tips voor een succesvolle e-mail marketing campagne
Ontdek hoe je een succesvolle e-mail marketing campagne kunt opzetten die betrokkenheid en conversies stimuleert.
Een dag in het leven bij een copywriting bureau
Altijd al willen weten hoe een dag in het leven bij en copywriting bureau eruit ziet? In deze blog neemt copywriter en creative director Debora je mee!
Hoe schrijf je een blog die je doelgroep aanspreekt én die jouw SEO verbetert?
Niet alleen je doelgroep aanspreken, maar ook de SEO van je website verbeteren. Dat kan! Hoe? Een blog schrijven, natuurlijk.
Hoe kies je de juiste tone of voice voor je teksten?
Het kiezen van de juiste tone of voice kan een uitdaging zijn, maar met onze tips wordt dit een eitje!
Hoe belangrijk is een zoekwoorden onderzoek in SEO?
Met een goed zoekwoorden onderzoek kom je bovenaan in Google en haal je (nog) meer potentiële klanten naar jouw webpagina.
Zo gebruik je zoekwoorden op de juiste manier in een SEO blog
Hoe maak je goede content voor jouw website, en hoe speel je slim in op de zoekmachines? Hoe weet je of je SEO zoekwoorden op de juiste manier gebruikt?
Hoe stel je de perfecte URL samen en waarom is dit belangrijk?
Een goede URL is de sleutel tot een succesvolle website. Maar hoe kun je de perfecte URL creëren voor je website? Lees het hier!
Hoe kun je je website beter laten ranken in Google?
Zoekmachine optimalisatie, oftewel SEO, is een super duurzame investering voor jouw onderneming. Hoe rank je hoog in de zoekresultaten?
De snelheid van je website en een betere SEO
Een snelle website is niet alleen belangrijk voor de gebruikerservaring, maar ook voor de zoekmachine optimalisatie. In deze blog leer je hoe je de snelheid van je website kunt verbeteren.
Hoe kun je je website optimaliseren voor lokale zoekopdrachten?
Optimaliseer je website voor lokale zoekopdrachten met onze tips. Lees onze tips voor betere lokale vindbaarheid.
Zo verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van je website voor bezoekers en zoekmachines
Een gebruiksvriendelijke website is van groot belang voor de gebruikerservaring en de conversie. Maar hoe verbeter je de gebruiksvriendelijkheid?
Dé podcast tip voor copywriters
Podcasts zijn niet meer weg te denken uit ons leven, en dat is niet gek! Podcasts zijn super leerzaam en interessant, óók voor copywriters.
Gebruik afbeeldingen op je website voor een optimaal resultaat
Afbeeldingen zijn belangrijk voor zowel gebruikerservaring als SEO. Leer in deze blog hoe je afbeeldingen op je website kunt optimaliseren die van invloed zijn op hoe goed je scoort in de zoekresultaten.
Waar haal je inspiratie vandaan als copywriter?
Als copywriter is het belangrijk om nieuwsgierig te zijn en veel te willen weten over een specifiek onderwerp. In deze blog vertellen we waar je als copywriter inspiratie vandaan kunt halen.
Gebruik storytelling om je boodschap krachtiger over te brengen!
Wil je je boodschap krachtiger overbrengen op je lezers? Dan is storytelling dé perfecte oplossing. Maar hoe zet je storytelling in?
Hoe je de meta tags van je website optimaliseert voor betere SEO
Metatags zijn een belangrijk onderdeel van SEO. Ontdek hier hoe je de juiste metatags kunt gebruiken om je website hoger in zoekresultaten te laten ranken. Van titel tags tot meta descriptions.
Hoe je kunt zorgen dat je copywriting onvergetelijk wordt
Laten we eerlijk zijn, in een wereld vol afleiding is het niet gemakkelijk om de aandacht van je lezers vast te houden. Met de juiste strategieën en technieken is het zeker mogelijk om je teksten op te laten vallen en de aandacht van de lezer vast te houden.
De rol van research in het schrijven van overtuigende copy
Door middel van research kun je inzicht krijgen in wat je doelgroep belangrijk vindt en hoe je hen het beste kunt aanspreken. Maar hoe doe je dat precies?
Hoe je kunt zorgen dat je copywriting aansluit bij de huidige trends in jouw sector
Door je copywriting aan te passen aan de huidige trends, kun je ervoor zorgen dat je boodschap aansluit bij wat je doelgroep belangrijk vindt en dat je opvalt tussen je concurrenten. Maar hoe doe je dat precies?
Hoe vertel je jouw merkverhaal?
Het vertellen van jouw merkverhaal is super belangrijk want het is een kans om je bedrijf te positioneren en te laten zien wat jouw uniek maakt.
Hoe schrijf je effectieve Call-to-Actions die aanzetten tot conversie?
Wanneer je een Call-to-Action schrijft, is het belangrijk dat deze overtuigend is. Je wilt tenslotte dat jouw klanten de volgende stap zetten en converteren, toch?
Waarom je je doelgroep moet kennen voordat je begint met copywriting
Als copywriter moet je weten wie je doelgroep is, zo kun je op hun pijnpunten inspelen en effective teksten schrijven.
5 manieren om het vertrouwen van je lezers te winnen
Vertrouwen van je lezers winnen? Wij vertellen je hoe!
Hoe je emoties inzet om te overtuigen
Door emoties in te zetten in copywriting, kunnen we mensen beïnvloeden en overtuigen van onze boodschap of een bepaalde actie te ondernemen.
SEO tekst schrijven
Hoe kun je handig inspelen op jouw positie in Google door middel van zoekmachine optimalisatie?
Wat is organisch verkeer?
Wat is organisch verkeer en waarom het jouw bedrijf kan helpen groeien.