Waarom wij de teksten van Coolblue sterk vinden
De teksten van Coolblue zijn sterk. Maar waarom eigenlijk? Dit is waarom wij de teksten van Coolblue sterk vinden.
Waarom wij de teksten van HEMA sterk vinden
We namen de teksten van HEMA eens goed onder de loep en dit is waarom wij de teksten van HEMA sterk vinden. Lees er alles over in onze blog!
Hoe ontwikkel je een contentstrategie?
Wist je dat een contentstrategie niet alleen essentieel is, maar dat het de sleutel kan zijn tot je online succes? Of je nu een start-up bent of een doorgewinterde content creator, een contentstrategie ontwikkelen is voor iedereen een must.
Wat is een contentstrategie?
Met een doordachte contentstrategie kun je met je boodschap de juiste mensen op het juiste moment bereiken. Maar wat is een contentstrategie precies?
Wat is een SEO ranking?
Heb je je ooit afgevraagd hoe sommige websites altijd bovenaan in de zoekresultaten verschijnen? Het geheim achter dit succes is een goede SEO ranking!
Copywriting voor de fashion industrie, hoe zit dat?
Goede copywriting gaat niet alleen over het verkopen van een product. Het gaat over het verkopen van een droom, een identiteit. Lees er hier meer over!
Copywriting voor personal trainers, hoe zit dat?
Wil je jouw sessies naar een hoger niveau tillen, niet alleen in de gym, maar ook op papier? Dat kan met copywriting voor personal trainers!
Copywriting voor duurzame en groene bedrijven, hoe zit dat?
Jij weet als geen ander: praten over duurzaamheid is niet zomaar een verkooppraatje. Maar copywriting voor duurzame en groene bedrijven, hoe zit dat?c
Copywriting voor e-commerce websites, hoe zit dat?
In de snelgroeiende wereld van e-commerce is het vermogen om je te onderscheiden van de massa belangrijker dan ooit. Hoe doe je dit? Met copywriting!
Copywriting voor startende ondernemers, hoe zit dat?
Als startende ondernemer is copywriting jouw recipe for success, vooral als je budget beperkt is. Lees in deze blog hoe dat precies in elkaar zit!
Copywriting voor sportclubs, hoe zit dat?
Sportclubs bruisen energie. Maar hoe breng je die energie over naar potentiële leden? Hier speelt copywriting een rol!
Copywriting voor lokale kleine bedrijven, hoe zit dat?
In deze blog vertellen we je meer over copywriting specifiek gericht op lokale kleine bedrijven. Want hoe zit dat precies?
Waarom wij de teksten van Tony’s Chocolonely sterk vinden
In deze blog nemen we de teksten van Tony’s Chocolonely eens goed onder de loep en vertellen we je waarom wij er fan van zijn!
Alles over keyword cannibalisation
Keyword cannibalisation is een belangrijk probleem binnen SEO omdat het direct de prestaties van een website in zoekmachines verzwakt.
How to: De schrijfstijl voor jouw onderneming vinden
Ben jij op zoek naar een schrijfstijl die net zo uniek is als jouw onderneming? Je bent niet de enige. Maar hoe weet je welke schrijfstijl goed past?
Welke schrijfstijl soorten zijn er?
Van descriptieve taal tot een narratieve schrijfstijl, elke schrijfstijl heeft zijn eigen charme en doel. We vertellen er meer over in deze blog!
How to: Niet-doelgroepgericht schrijven
In deze blog vertellen we je hoe je juist niet voor je doelgroep moet schrijven. Zo kun je jouw verhaal vertellen én teksten schrijven die de lezer inspireren.
Hoe analyseer je de bol.com zoektrends
Je bent een verkoper die wilt excelleren op bol.com, het analyseren van zoektrends is daarbij cruciaal. Maar hoe doe je dat?
How to: Converterend schrijven
Converterend schrijven draait om meer dan alleen woorden op papier zetten. In deze blog vertellen we je hoe jij converterend kunt schrijven.
Alles over bounce rate
Je hebt een website vol potentieel, maar bezoekers klikken weg na het zien van slechts één pagina. Dit is waar de ‘bounce rate’ om de hoek komt kijken.
How to: Content uitbesteden aan een tekstbureau
In deze blog vertellen we je hoe je jouw content kunt uitbesteden aan een tekstbureau. Zo ben je zeker van een succesvolle samenwerking!
Alles over keyword stuffing
Keyword stuffing werd ooit gezien als een snelkoppeling naar hoge zoekmachine rankings, maar leidt nu vaak tot tegenovergestelde effecten.
Juist NIET voor je doelgroep schrijven
Door ons niet te beperken tot de traditionele grenzen van doelgroepgericht schrijven, openen we de deur naar een wereld van creativiteit.
Wat is een leadmagnet?
Een leadmagnet is een hulpmiddel in online marketing. Maar wat is nu precies een leadmagnet en hoe kan het jouw marketing naar een hoger niveau tillen?
Wat is een whitepaper?
Een whitepaper is een gedetailleerd document dat een probleem onder de loep neemt, uitgebreid onderzoek presenteert en oplossingen biedt.
SEO KPI's
SEO KPI’s geven jou waardevolle inzichten in verschillende aspecten zoals rankings van zoekwoorden, organisch verkeer, click-through rates, ROI en meer.
Tekst verbetering
In deze blog vertellen we je alles over tekst verbetering. We leggen uit waarom het zo belangrijk is en hoe je een foutloze tekst schrijft.
Wat is organische groei?
Stel je voor: je hebt een website, waarop je jouw producten en/of diensten aanbiedt. Maar wat als niemand die ziet?
Wat is een case study?
Een case study is meer dan alleen een verhaal of een anekdote. Het is een analyse van een specifiek onderwerp, geval, of situatie.
Funda advertentie: zo schrijf je de perfecte verkooptekst voor jouw huis
Het juist adverteren van je huis op Funda is essentieel in de vastgoedmarkt.
Moeilijkheden met SEO overwinnen
Of je nu een startende ondernemer bent of al jarenlang een bedrijf runt, waarschijnlijk wil je dat je website op de eerste pagina van Google verschijnt.
Effectieve marketingstrategieën implementeren, zo doe je dat
Een briljante marketingstrategie is dan essentieel. Maar welke strategieën kun je allemaal toepassen om je merk te laten groeien?
Het bijhouden van het Google-algoritme
Google staat synoniem voor zoeken op het internet. Het steeds veranderende algoritme van Google kan echter uitdagend zijn om bij te houden.
ROI optimaliseren
Het maximaliseren van je Return On Investment (ROI) is cruciaal voor elk bedrijf dat adverteert. Lees hier hoe je jouw ROI kunt optimaliseren!
Personal branding
Je online aanwezigheid kan even tastbaar zijn als een handdruk. Daarom is ‘personal branding’ ontzettend belangrijk. Lees er hier meer over!
Technische problemen overwinnen
Een goed functionerende website is een absolute noodzaak. Wees proactief in het onderhouden en updaten van je website.
Verhoog je betrokkenheid
Waarom blijft die ene post die je met hart en ziel hebt gemaakt onopgemerkt? Waarom resoneert sommige content niet en hoe kun je dit veranderen? Lees het in deze blog!
Waarom zou je een SEO tekstschrijver inhuren?
Het schrijven van de juiste SEO teksten kan ingewikkeld zijn. Maar geen paniek, er zijn experts die precies weten hoe ze dit moeten aanpakken.
Waarom headers belangrijk zijn
Headers breken de tekst op in behapbare stukken, creëren focuspunten en maken het mogelijk om alle informatie in een oogopslag te vangen.
SEO op de homepage, waar moet je op letten?
De homepage van je website is het digitale visitekaartje voor websitebezoekers. Maar hoe pas je SEO toe op je homepage?
Advertentie teksten schrijven: hoe doe je dat?
Advertentieteksten zijn cruciaal voor succesvolle marketingcampagnes. Ze moeten overtuigend zijn en tegelijkertijd de aandacht van de lezer trekken.
SEO voor beginners
Als je nieuw bent in de wereld van online marketing, kan SEO overweldigend klinken. Maar maak je geen zorgen; we hebben deze blog speciaal geschreven voor beginners in de wereld van SEO!
How to: korte pakkende teksten schrijven
Het vermogen om korte teksten te schrijven die de aandacht grijpen en een boodschap overbrengen, is een kunst die elke copywriter zou moeten beheersen.
Waarom heb je een contentstrategie nodig?
In de snelle wereld van vandaag is een goede contentstrategie goud waard. In deze blog vertellen we je waarom een contentstrategie zo belangrijk is.
Copywriting in een visuele wereld
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Maar woorden geven een beeld nog meer kracht. Dat is precies waar copywriting in de visuele wereld samen komen.
Creatief schrijven
Ben je op zoek naar een manier om jouw teksten écht te laten opvallen in een zee van woorden? Dan is creatief schrijven de sleutel.
Copywriting voor de reisindustrie
Copywriting is de stille kracht achter de reisindustrie, die bestemmingen tot leven brengt en reislust aanwakkert.
Copywriting voor sociale media
Bij sociale media heb je beperkte ruimte om je boodschap over te brengen, maar je wilt wel impact maken en opvallen.
Wat is een landingspagina?
Je hebt er vast wel eens van gehoord: de landingspagina. Maar wat is een landingspagina nou precies? Deze pagina heeft eigenlijk maar één hoofddoel: bezoekers aansporen tot actie.
Wat is een ghostwriter?
Wat is een ghostwriter en wat doet een ghostwriter precies? In de wereld van contentcreatie spelen ze een belangrijke rol.
De kunst van het verleiden: technieken die conversies stimuleren
Conversies stimuleren door middel van je teksten… hoe doe je dat? Hoe verleid je je lezers om actie te ondernemen?
De voordelen van een content partner
Wat zijn de vele voordelen van een content partner en waarom is het een slimme investering voor je bedrijf?
3 onmisbare elementen van een goede bol.com listing
Een sterke bol.com listing kan het verschil maken tussen een kijker en een koper. Lees er in deze blog meer over!
Wat is verliestaal?
Verliestaal is niet alleen waardevol voor het aantrekken van nieuwe klanten, maar kan ook een effectief middel zijn voor klantretentie.
Hoe schrijf je prikkelende tussenkopjes?
Tussenkopjes zijn als signaalborden langs een snelweg en zijn cruciaal voor zowel de leesbaarheid als de SEO van je content. Maar hoe schrijf je ze?
7 praktische tips voor het optimaliseren van je webshop
Als webshop eigenaar ben je altijd op zoek naar manieren om meer klanten naar je online winkel te trekken.
Hoe je je content kunt optimaliseren voor long-tail zoekwoorden
Verover de Google zoekresultaten met long-tail zoekwoorden: ontdek de kracht van zinnen in plaats van losse woorden.
Hoe je je zoekwoordonderzoek kunt gebruiken om te bepalen waar je content over moet gaan
De kracht van zoekwoordonderzoek en het schrijven van content!
Hoe je je teksten kunt redigeren en verbeteren voor een beter resultaat
Het redigeren en verbeteren van teksten zorgt ervoor dat je boodschap helder en duidelijk overkomt bij je lezers.
Het belang van structuur en lay-out in teksten
Structuur in teksten is van essentieel belang om jouw lezers tot de laatste letter geboeid te houden.